Termékeink menü

Hírlevél feliratkozás

Hírlevél feliratkozás

Kíváncsi vagy milyen új termékeket hozunk jövő héten?
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit a GLS vagy Magyar Posta futárszolgálati cég vagy saját cégünk szállító eszközei teljesítik. A csomagok kézbesítése előre egyeztetett időpontban vagy munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni, ezt az információt a megjegyzés rovatban is rögzítheti. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük, ennek összege 1.490.- Ft, azaz ezernégyszáz-kilencven forint!

Házhoz szállítás díjszabása

A webáruházunkban lévő termékek szállítási határideje, utánvétes csomagküldő szolgálat igénybevétele esetén, rendelés visszaigazolástól számított maximum 2-3 munkanap. Fizetési módként előre utalás vagy bankkártyás választásakor a megrendelt termékek szállítási határideje a pénzügyi teljesítéstől számít.

Személyes átvétel választása esetén az átvétel a kiválasztott termék az üzlet nyitva tartásának idejétől függ. Mindegyik szállítási és átvételi mód esetén a rendelés visszaigazolásunk szerinti határidő az irányadó.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kézpénzes (utánvét) fizetés esetén kizárólag akkor rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag díját ki tudja fizetni a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Egyedi szállítási feltételek

Egyedi, rugalmas szállítást is tudunk biztosítani kedves vevőinknek. Hogy a  konyhabútorok, szekrények, kerékpárok és egyéb nagyobb terjedelmű termékek is elfogadható áron kerülhessen vásárlóink otthonába. A szállítás költségét személyre szabottan adjuk meg. Amit meghatároz a szállítási  távolság, és a vásárolt áru értéke. Igyekszünk minél kedvezőbb árat biztosítani, amennyire a lehetőségünk és időnk engedi. A vásárlás menete során kérheti a megrendelt termék egyedi szállítását. Ebben az esetben telefonon történt egyeztetés során kerül megállapításra a szállítás díja. Amennyiben a megállapított díj nem felel meg a vásárlónak, az elállhat a vásárlástól vagy kérheti a terméket szállítás nélkül.

INGYENES HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS

Egyes termékek esetén ingyen házhoz szállítást biztosítunk futárszolgálat segítségével, akár aznapi kiszállítással. Az ingyen házhoz szállítás elbírálása személyesen, telefonon illetve info@balintbazar.hu e-mail címünkön történik. Az ingyen házhoz szállításba tartozó termékeinket folyamatosan bővítjük, az ingyen házhoz szállítás kilométer függvénye.

 

Garancia/jótállás, gondozás, fontos tudnivalók

Termékekre gyártótól függően 12, illetve 24 hónap garanciát vállalunk. Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk üzleteibe is visszaküldheti az elérhetőség menüpontban felsorol címekre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! A 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet minden vonatkozó előírásait a Brill Line Kft. betartja, ezzel is megerősítve a vásárló bizalmát.

A Vásárlót a 151/2003 (IX.22.) Kormányrendeletben, a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben, valamint a Ptk. 1959. évi IV. törvény 306-310 §, illetve a Ptk. 248 §-aiban foglaltak illetik meg, a jótállás a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti, és nem korlátozza.

A garancia nem vonatkozik:

a nem vízálló óráknál a vizesedésből adódó meghibásodásra

a mindennapi használatból adódó kopásra, elhasználódásra

ha hibát nem az erre kijelölt garancia levélben feltüntetett üzletei révén eszközölt, bizonyítottan szakszerűtlenül elvégzett javítás vagy beállítás okozta.

Jótállás:

A jótállás időtartama a vásárlástól számított 1 év, a jótállási kötelezettség a forgalmazót terheli.

A jótállási igényét a jótállási jeggyel vagy a vásárlás tényét, helyét és időpontját igazoló dokumentummal érvényesítheti, ezért gondosan őrizze meg!

Kérjük ellenőrizze a vásárlás napjának feltüntetését és a jótállási jegy szakszerű kitöltését!

Jótállási, javítási munkát kizárólag csak érvényes jótállási jegy vagy a vásárlás tényét, helyét és időpontját igazoló dokumentum alapján végezhetnek a javítószervizek.

A jótállási jegyen történt bármilyen javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.

A jótállási határidő a fogyasztó részére történő átadás napjával kezdődik.

Törekszünk arra, hogy 15 napon belül elvégezzük a javítást illetve a cserét. Csere esetén a jótállás újból indul a kicserélt fő alkatrészre.

A fogyasztó a jótállási igényét a forgalmazónál érvényesítheti. A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a jótállás keretébe tartozó szakszerviznél közvetlenül is érvényesítheti. A fogyasztó a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kötelezettel közölni (kárenyhítési kötelezettség). Meghibásodás esetén a Ptk. 306. § szerint járunk el.

A javítást a megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül végezzük.

A javítás esetén az órába kizárólag új alkatrész helyezhető.

A jótállásra kötelezett a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, melynek a másolatát a fogyasztónak köteles átadni. Ha a kifogás rendezésének módja a fogyasztó igényétől eltér, ennek indoklását is a jegyzőkönyvben kell megadni. Ha a kötelezett a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.

Ha a hiba ténye, jellege, illetve a hiba keletkezésének időpontja megállapításához különleges szakértelem szükséges a fogyasztó a kijelölt minőségvizsgáló szervezetektől szakvéleményt kérhet.

A garanciajegy hamisítása, vagy abban valótlan adatok feltüntetése jogi következménnyel és a garancia megszűnésével jár. A jótállási igényét a jótállási jeggyel érvényesítheti, ezért gondosan őrizze meg! Kérjük ellenőrizze a vásárlás napjának feltüntetését és a jótállási jegy szakszerű kitöltését! Az elveszett jótállási jegyet a webáruház pótolni nem tudja. Jótállási, javítási munkát kizárólag csak érvényes jótállási jegy alapján végezhetnek a javítószervizek. A jótállási jegyen történt bármilyen javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után. A jótállási határidő a Vásárló részére történő átadás megkezdésének napjával kezdődik. A termék kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a kijavítási időnek azon részével, amely alatt a Vásárló az órát nem tudta rendeltetésszerűen használni. A Vásárlónak a jótálláson alapuló igényének érvényesítésével minden esetben a jótállás keretébe tartozó szakszervizhez vagy az eladóhoz kell fordulnia. Ellenkező esetben a jótállási kötelezettség megszűnik. A Vásárló a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kötelezettel közölni (kárenyhítési kötelezettség). A termék meghibásodása esetén a Ptk. 306. § szerint jár el a webáruház üzemeltetője. Javításra a webáruháznak elküldött termék mindkét szállítási költsége a Vásárlót terheli. Javasolt, hogy jótállási időn belüli meghibásodás esetén a Vásárló közvetlenül a megjelölt szakszervizzel vegye fel a kapcsolatot és nem közvetlen a webáruházzal. Webáruház üzemeltetőjének székhelyén valamint telephelyén személyes ügyintézés működik, lehetőség van javításra a terméket személyesen leadni vagy javításból visszakerült terméket átvenni. Javítás után a szakszervizből a webáruház üzemeltetőjének átadott termék csomagküldő szolgáltatással kerül vissza a Vásárlónak. A javítás a megfelelő határidőn belül, a vásárlónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kerül elvégzésre. A webáruház törekszik arra, hogy 15 napon belül végezze el a termékek javítását. Vásárlói véleményeltérés esetén a webáruház a Vásárló kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, melynek a másolatát a vásárlónak átadja (megküldi). Ha a kifogás rendezésének módja a Vásárló igényétől eltér, ennek indoklása is a jegyzőkönyvben kerül rögzítésre. Ha a webáruház a Vásárló igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról három munkanapon belül értesíti a Vásárlót és eltérő vélemény esetén a szakszerviztől szakvéleményt szerez be. Ha a hiba ténye, jellege, illetve a hiba keletkezésének időpontja megállapításához különleges szakértelem szükséges a Vásárló a kijelölt minőségvizsgáló szervezetektől közvetlenül kérhet szakvéleményt. A szakvéleményezés lehetővé tétele érdekében a webáruház fokozott mértékben együttműködik. Ennek keretében a fogyasztó részére (a hiba jellegére és keletkezésének lehetséges okaira vonatkozó) álláspontjáról haladéktalanul írásbeli nyilatkozatot ad. További vitaesetén a vásárló a helyi Békéltető Testülethez, valamint az illetékes Városi Bírósághoz fordulhat. A jótállási kötelezettség nem áll fenn, ha a webáruház vagy a kijelölt szakszerviz bizonyítja, hogy a hiba a karóra nem rendeltetésszerű, a használati útmutatóban leírttól eltérő, durva használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb vásárlás után keletkezett okból következett be. Kérjük a használati útmutatóban leírtakat saját érdekében tartsa be, mert eltérő használat, kezelés miatt bekövetkezett hiba esetén az óráért jótállást nem vállalunk. A jótállás nem vonatkozik: elem, óraszíj, óraüveg, valamint ezek mindennapi használatából adódó elhasználódására, karcolásokra, kopásokra, illetve díszítő kövek külső behatásra történő elvesztésére sem.

Fontos tudnivalók

Termékeink minden esetben teljes körű átvizsgáláson, javításon esnek át. Ahol nincs feltüntetve, hogy hibás illetve alkatrész hiányos termékről van szó, abban az esetben teljes átvizsgálás, teljes szervizelés történt az adott terméknél. Ezen tevékenységet németországi partnereink illetve telephelyünkön található szakszervizben végzik.

Minőségi garancia

Németországból importált webáruházunkban értékesített termékeink kiváló és már jól ismert német minőség névjegyei. Ezen minőséget jelölő tulajdonságokat  a termékjellemzők részben részletezünk.

Szerviz lista

Kávéfőzők: Saeco Szakszerviz, Csongrád

Kerékpárok: Feco Kero, Szeged

Műszaki berendezések: Lévai Tibor, Szeged

Egyéb: Kerti szerszámok, Sporteszközök

Elállás joga

A Vásárló jogosult a megrendelés leadását követően, de még a kiszállítást megelőző munkanapon (10:00-ig) a vásárlástól kötelezettség nélkül elállni, amennyiben ezt a szándékát időben, az info@balintbazar.hu e-mail címre küldött lemondó nyilatkozatában jelzi. Ebben az esetben a Vásárlót semmilyen költség nem terheli.

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.

Ilyen esetek az alábbiak:

  • Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiai mozgások, ingadozásoktól függ.
  • Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.
  • Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére. Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:

4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.

(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát

a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig,

b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére - a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve - a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben - a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra.

(4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.

(5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

(6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot:

a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;

b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;

c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;

d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;

e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében;

f) szerencsejáték-szerződés esetében.

A törvény további részletei megtekintése itt: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott info@balintbazar.hu e-mail címen írásban, vagy az elérhetőség menüpontban a megjelölt telefonszámon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt). A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a webáruház üzemeltetője a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)

Elállási jog gyakorlása esetén a terméket az alábbi címre kérjük visszaküldeni, biztonságos, sérülést elkerülő csomagolásban: Kincses Bánya Kft. - Bálint Bazár (6753 Szeged, Brüsszeli krt. 14.)

 

Content

Kosár tartalma

A kosár tartalma üres.